2011. január 8.

Paradicsomos burgonya

Csipi sajnos még mindig nem eheti a tejes ételeket, pedig én sok tejszínt-tejfölt-tejterméket használok a főzés során. Ez egy olyan étel, amit ő is megehet, és nekünk is finom volt.

Hozzávalók:
fél kg krumpli
egy fej vöröshagyma
2 doboz hámozott darabolt paradicsomkonzerv (egyenként 400-450 grammos)
cukor
olaj

A hagymát feldarabolom, és kevés olajon megpirítom. A meghámozott, felkockázott krumplit ráborítom, és felöntöm annyi vízzel, hogy éppen ellepje. Egy kávéskanálnyi sóval (esetleg kis bazsalikommal vagy oregánóval) ízesítem. Bő negyes órát főzöm forrástól számítva, aztán hozzáöntöm a paradicsomkockákat. Együtt is főzöm kb. 10 percig. Végül hozzáborítom a paradicsomok levét, és ízlés szerint megcukrozom (én öt evőkanállal tettem hozzá), összerottyantom. Fasírttal tálaltam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...